1,2,3,4..snart 5... syskon..

jaah vad ska man säga en mer eller mindre.. spelar det någon roll? ^^
hehe nje eller mjo .. det ska bli lite mysigt det måste jag erkänna ... och jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir en lillebror... systrar har jag ju så många ..xP
men snart får man veta vad det blir... vilken dag som hellst nu.. jag e faktiskt nyfiken jag erkänner! ^^
hehe :P



Jimmy är i sälen också .. känns lite oroligt ibland eller inte så farligt..det kommer som ett slag i ansiktet .. nej fel uttryck...vad ska man säga utan förvarning? Med ett sms genom cyber rymden^^
"Nej men det e lugnt min kompis har bara 4 promille^^"
Jag bara wtf?! det e ju ta mig fan livsfarligt :O men jaah skit samma det löste sig och klumpen släppte igen ^^
så nu e jag lugn som en pankaka... fan vad dålig jag e på liknelser ^^ xD
haha jaja men det e tre dagar kvar för dom där uppe nu ... nej två förrästen ..:S eller? :P
skit samma bara dom har det kul så e det väll lugnt x)



Var hos mamma en sväng förut också, frågade om jag fick ställa min bäddsoffa där tills den blir såld, men nej då det lackade "H" (bara för att inte n'ämna honom vid namn eller nåt ^^) ur på totalt ^^ haha för jag har tydligen inte rätt att ens fråga det .. eller nästan inte att va i "hans" hus, när han är hemma ^^ Haha jaah första gången jag garvat åt honom när han har varit med iaf ^^ inte gjorde det saken bättre men ändå xD
Jaja då va soffan till salu iaf så nu vet ni det ; ) hör av er om det låter intressant ! :P


Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: M a r i a

svar: jag vet :) ska försöka fixaen ny liten illustration så småning om men får ha mig där sålänge :)

2008-02-25 @ 23:38:03
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0