Älskar, älskar inte?

Hihi, lite roligt är det att prata med folk om deras bekymmer med kärleken ... och dom har ju alla ibland! ; )
Men jag måste säga sorry... du kan inte beställa kärleken på postorder, varken Ellos eller H&M erbjuder den varan ^_^
Men jag kan lova att någon gång så kommer nog alla som ger kärleken en chans att få uppleva den nära, intensiv, påtaglig och olycklig... allt det bra och allt det dåliga .. allt positivt och allt negativt! Allt förljer med på köpet ^^
Men DU måste våga släppa in den ... inte bara genom en dörr på glänt .. nej allt måste du våga ställa på vidgavel .. DÅ men först DÅ kommer du få känna den på riktigt!

Och Jimmy... Jag älskar dig! Av hela mitt hjärta <3

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0