Jag älskar dig <3

dagens avsnitt av gray's anatomy fick mig att gråta och vilja skrika rakt ut att JAG ÄLSKAR DIG! <3
Du är underbar och du betyder väldigt mycket för mig älskling!
Längtar tills imorron, mys god mat och *håller tummarna* en god efterrätt ; )
Men nu så blir det plugg ^_^
hoppas jag klarar matten denna gången ....
engelskan kan ju få gå bra den med .. men det tvivlar jag på ...engelsk literaturhistoria... wiiiie inte ^^
haha men det löser sig nog :P

Vet ni nåt kul, idag när jag stod i kön på BK, så börjar killarna framför diskutera hur vida jag var snygg eller inte ^^
jag hade jätte svårt för att inte börja skratta xP
Men jaah dom kom iaf fram till att "hon e lite söt iaf" ^^
Haha xD

Ha en bra dag imorron nu allihopa! <3
(och glöm inte UKM i Karlstad NU på lördag!)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0