jag blir så trött...

Nu fick du mig att böla igen... men ha på dig det va krokodiltårar! ^^
Seriöst mamma det funkar inte du kan inte hålla på och tro vad som e bra för mig! Jag vet faktiskt själv! Och för guds skull jag vill inte flytta hemifrån! iaf inte just nu när du iprincip försöker tvinga mig att vilja det!

Och ha igen för du vet inte många saker och du vet ingenting!

Du är nu liten och obetydlig för mig!

Du kommer försvinna ur mitt liv när jag flyttar, det är så lite du vet just nu ... det är så lite du vet, men ändå så ljuger du och försöker få mig att gå din väg... du försöker MEN du kommer aldrig att lyckas, jag har kommit ur ditt grep du har inte tillgång till mig. Du kan inte längre styra mig! HA du må ha bärt mig, det är sant att vi har ett biologistband.. blahablaha... men du styr inte mig jag går min egen väg och jag märker att det skrämmer dig!

Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0