men varför!?

jag förstår inte ... e du min mamma?
asså vem tycker att det är bättre om dens barn mår psykist dåligt och får självmordtankar... bara hon bor hos mig! wtf? känner jag dig? jag trodde du förstod det lät ju så på dig när vi satt och pratade sist .. det lät som om du förstod och som om du tyckte att mitt beslut var bra för mig... :O
varför vill du då nu att jag ska flytta tillbaka när det bara kommer bli som förut igen!?
Är det för att han e på er nu har han hotat er också ?
Du vet inte ens allt som jag fick utstå.... jag pallar inte det där igen .. jag tänker inte leva med rädslan igen! GLÖM DET!

Mamma jag älskar dig men du förstår inte, det är inte i mitt huvud varför vill du att jag ska förneka det?! Det är ju sanningen right!?

Fan ta alla lögner, fan för all förnekelse, fan för alla hot och kränkningar!
Jag vill inte mer jag orkar inte mer....Jag tänker inte ta det något mer aldrig mer!



Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0