dålig dag eller ? :O

jaah .. dagen började med att jag var sur .. på min syster .. upptäckte nämligen att det inte bara var mina kläder som var förstörda utav även min vibbrator (det kommer hon få betala xP) jag kommer nu troligt vis att sova ännu sämmre och bli tröttare och grinigare än vanligt ett tag ..
men iaf sen bar det iväg för att leta pass hos min mor... hittade det självklart inte! två minuter innan bussen skulle gå .. så sprang jag iaf till bussen, när jag såg att den stod vid håll platsen så ökade jag takten ytterligare... men högklackat is och löpning är ingen kombination att rekommendera .. nej poff pang och krasch!!! jag flyger en meter framåt... landar ganska illa slår i huvudet och får massa skrapsår .. men just då gjorde det bara ont i knät .. och jag ville inte missa bussen så upp igen och som tur var så hade buss chaffisen sett mig .. och när jag kom på så frågade han hur det var .. jag kollar så att jeansen va hela och sen konstaterade jag att det e bra ^_^
Jag hade även tappat ett papper .. så han körde fram och så fick jag gå och ta upp det ... så snällt av honom ; )
när jag satt mig så känner jag hur det svider på ena handen .. aj tänkte jag och det var ett skrapsår ^^
jag ringde till jimmy ett mycket onödigt samtal .. eftersom han gick på bara några hållplatser efter min xP
men iaf det fick mig att inse att jag hade ett sår lite värre även på den andra handen ... det bultade i mitt knä .. och i mitt huvud .. och så vidare och det här e nog inget kul att läsa om så jag slutar på den storyn här xD

lite senare på dagen så pratade jag iaf med elli och hon gjorde mig lycklig :D
förlagssnubben som hon va och träffade igår .. hade redan läst boken och han ville hjälpa oss *ler stort*
nu e det bara sponsorer som fattas, pengar ... alltid ett stort problem .. inte någon som känner för att skänka oss en slant för tryckkostnaderna ? xD

men jag ska nog gå och lägga mig nu .. tidigt jag vet men jag e trött xP

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0