Feber missade möten och mys på subway!

Jag fick värsta febern iskolan idag .. men sen när jag kom därifrån så släppte den typ så jag och Astrid åkte till subway och käkade det var mumsigt men nu kan jag inte köpa något mer denna månaden ^^ ska bli en P&L-biljett och sen ska jag ju va med älsklingen och göra något på alla hjärtans dag! <3
jaah och det var ju inte bara mat jag köpte, det var tre små söta böcker och ett par skor också .. ; )

men vi får se mamma sa att hon skulle lägga lite till min festival biljett, det vore najs isf :P
då kan jag köpa fler sånna där söta inspererande böcker :D
det stod massa smart och små inpererande saker i dom, tänkte skriva några som jag fastnade för ^_^

Att få ett äktenskap att fungera,
är som att jobba på en lantgård.
Varje morgon så måste du
börja om från början igen.



Klokt och långsamt,
de som springer snabbt
snubblar.


Kärleken får inte precis världen att gå runt,
den gör endast människorna så yra att det verkar så.



Men nu så e febern tillbaka och jag har missat ett möte om campingscenen, lilla jag hade inte fått mejlet :O
knepigt värre :S
Men det löser sig nog ; )

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0