jag har inte tid okej?!

Varför nu? jo för att jag har förmycket jag orkar inte och jag har inte stannat upp förut...
pallar inte det här .. det blir en riktig smäll den här gången jag känner det i hela kroppen det här var bara en försmak!
jag har inte tid att bli jätte deprimerad nu, och jag har inte ork att bli det heller.... och jag klarar inte att gå igenom det själv .. inte om det blir sådär som när farmor försvann igen ... och det känns som om det till o med kan bli värre nu :S
jag vet inte ens om jag kommer klara av att dölja det nu... på både gott och ont ...
Vet inte vem jag ska prata med känns som om alla har sina problem jag vill inte lägga på folk mer saker men nu gör jag det iaf .. fan också :S

Hjälp mig....jag vet inte vad som är fel?!

Kommentarer
Postat av: Madde

o nej, du får inte må dåligt nu:( men du klarar dig säkert gumms! jag lyssnar alltid ifall du vill prata!

2008-01-15 @ 23:11:12
Postat av: Suchi

ooh tack du det samma gäller dig gumman! jag finns här!

2008-01-16 @ 19:05:22
URL: http://potatoo.blogg.se
Postat av: Astrid

Finns också här om du behöver prata, och det tror jagdu vet :)

2008-01-19 @ 22:57:08
Postat av: Suchi

Astrid: du är underbar gumman

2008-01-21 @ 00:29:44
URL: http://potatoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0