Multimedia.. :S

Tråkigt jag har nu sitter dom andra och gör sina serier och jag kan inte ens börja än :S
Linda e hemma idag :O
stackare ...
jag gör ingetvettigt alls just nu ska hämta kameran sen därför jag e kvar i skolan xD
Jag ska låna D80:n igen den saken gör mig lycklig ^^
hehe sen så ska Elli sova hos mig inatt :)
vi ska fota till boken och så där!
äta tacos ska vi göra också.

imorron så blir det, replokalen och UNO på kvällen. ska lyssna på bandets egna låtar äntligen ; )
så att jag slipper;
- jaah jo dom har fixat egnalåtar nu.
- ooh e dom bra då ?
- jaah det är dom..
- hur låter det då e det bra text ..?
- mja jag vet inte jag har inte hört dom än men dom säger att det är bra ^^

haha mja dom konvensationerna känns kul ^ xD
men efter lördag så ett det slut med det xP
jag får nog börja följa med och lyssna lite oftare och hålla koll på dom ^^

men nu ska jag leka lärare och rita en katt ^^

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0