En natt av arbete är avslutad!

Jag känner mig riktigtduktig jag hann nästan klart med allt blir inte mycket som johan behöver göra mer än att styra upp hoppas jag :D
Informationsblandet blev snabbt klart i mycket bättre resultat än det jag skrev först då Susanne som är en ängle skickade det hon had skrivit förraåret, behövde bara ändras lite och anpassas efter 2008! :)
Sen skrev jag ett spelschema (som är fult som fan, men ett spelschema iaf!) Skrev ihop ett mejl som ska skickas ut till alla band imorron. När Johan fått läsa igenom, det sista jag skrev så att det funkar och stämmer vore lite pinsamt annars ;)
Imorron så åker jag ju också!
Upp till Borlänge med Jimmy och Madde! Massa kul vi kommer ha! Festival FTW! <3
Allt annat kul folk kommer upp på tisdag men det är najs :D
Kände även att magkataren är påväg tillbaka så jag måste in på apoteket i borlänge och köpa medicin hoppas det finns där :S annars kommer jag bli dålig rätt snabbt med spriten på det ^^  haha jaja klarar mig nog en vecka har nästan två kartor kvar men tre tabletter om dagen (plus någon extra om du ska festa) som docktorn sa .. jaah jag ska se om det finns där uppe annars får det gå bra iaf .. dumma lilla jag drack ju kaffe idag också inte bra det .. :S
menmen
nu blir det några få timmars sömn innan jag måste upp och packa klart, duscha, posta kontrakt osv.....
Får se om jag hinner skriva något mer innan jag åker imorron!
Annars kära vänner så hörs och syns vi om två veckor! :D
Är du en av de människor med privilegiet att ha mitt nummer så ring gärna! Skicka ett sms eller 100 om du vill jag svarar! :D
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vi hörs och syns ;) ha det kanon bra nu :D och det är kul ditt jobb, det verkar så iaf!

2008-06-23 @ 16:51:00
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: Vad kul att du tycker det :D :D



Hoppas att allt har gått kanon!

2008-06-30 @ 16:49:51
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0