Grillat! :)

Jag det blev en tjejkväll hos ellis moster på hensta idag då :) masa mysigt dock blev det lite sen åkte därifrån halvtolv och då hem till linda för att låna en tröja och vantar! :)
Det var en hur mysig kväll som hellst! måste göras om! :D

Vi grillade käkade jordgubbar och kladdkaka :) sen satt vi bara och snackade massa skit ^^ as girls do (A) ^^
haha så där mysigt vart det iaf :)

Vi kom även framtill eller snarare så konstaterades det att min stil för kvällen var något åt det glamrockiga hållet (A)
Not a big suprise ;) den stilen jag älskar lite mer än de andra rockiga stilar man skulle kunna tänka sig mig i :) så kan tänka mig att det blir festivallocken i år najs som fan! (:

jag har dessutom hittat en ny kärlek! :) LÖSÖGONFRANSAR! sånna där från HM klippdom på mitten och jag är hlet såld! :)
Haha det blir niaf när kusiner tar studenten på torsdag och troligen på avslutningen på fredag! :D
Najs! :D

Pusspuss sov sött alla små läsare som faktiskt blir fler och fler för varje dag :) Jätteglad blir jag! om ni bara kunde kommentera lite mer också (A)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: K

Fin blogg! Besök gärna våran :)

2008-06-11 @ 01:56:13
URL: http://flapjacks.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Nu blev jag sugen på grillat och kladdkaka med jordgubbar... taskigt :P

2008-06-11 @ 17:26:40
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Svar: kom hit med lite då :P

2008-06-12 @ 16:38:33
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0