Japp. så tänkte jag och så blev det inte^^

haha jaah så chokad man kan bli .. så förvirrad och så rädd man kan känna sig för någonting och sen så bara blir det inte så iaf .. och man pustar ut och sen går man runt och känner falsk och dräglig ist ^^ 
jao illa ... men men det är väll så livet är ibland blir det precis som amn vill fast man trodde att man ville något annat ;)
Precis som mitt hår! :)
Jag ville färga underhåret brunt som min naturliga färg och sen så blev det rosa typ och jag älskar det ^^ (:

Haha men som sagt man vet inte alltid vad man vill förrän det är så!

Tack och hej leverpastej min helg var så bra som den kunde bli! :D

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0