Kattis my big love! <3 ^^

Har varit och firat Kattis 18 är hon vilket hon har fyllt för ett tag sen men iaf (A)
Bäst är hon och nu får hon ett inlägg endast för henne!

Jag träffade henne på högstadiet, minns inte riktigt första gången vi träffades men vi började iaf inte att umgås förren efter konfan i åttan! :)
Är hur glad som hellst för det! För gumman du är underbar <3 och jag måste erkänna att jag är lite avis på Johan som får spendera så mycket tid med dig! :)
Du är en sån där människa som man kan prata med om allt du dömmer inte och du snackar inte vidare! Man kan lita på dig till 120% för du är en sån som ställer upp när det gäller du finns där när man står vid världens ände!
Och jag vill att du ska veta att jag finns där för dig med och det gör jag alltid! Älskar dig gumman! <3

Och efter denna kärleksförklaring till min älskade vän så ville jag bara säga två saker till!
Tack tjejer för en helt underbarkväll ! C:



Och Gud vad jag är glad för din skull! Ser på dig att du är lycklig med henne och att du är kär till 1000! och jag kan inte annat än bli glad för din skull! <3 Älskar dig vännen och jag hoppas verkligen att du får det här att funka! Älskar att se dig så glad! C:

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Bara för att du är hur underbar som helst, vännen! <33 :)

2008-06-15 @ 01:27:36
URL: http://kejtlein.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0