Men MUMS! :S

Haha asså jag älskar att bara kolapsa av en helt uderbar febertop...eller inte :S
Direkt efter maten förut nästan iaf så gick jag in på mitt rum satt mig vid datorn, efter en stund så kände jag fan jag behöver vatten. Och Pang Duns Krasch, jag tuppade av bara sådär när jag reste mig, var borta en och en halv timme lite läskigt.
Det som är ännu mer läskigt är att det inte är efter ca tre immar som min familj reagerar då jag brukar sitta väldigt länge på mitt rum ... :S iaf nu Det har blivit ännu mer så sen allt med arvika drog igång på allvar... måste börja umgås med min familj lite mer ^^ det är ju lite jobbigt om ingen skulle hitta en om det hände nått riktigt allvarligt iaf inte förrän det var försent liksom ...
En utav mina "vanliga" feberkolapsar stunder spelar ju ingenroll men asså jag kunde ju ha slått i huvudet eller någonting .. aja inte tänka så :P  piggnade ju till och nu e jag med igen xD

Haha

Min introduktionsdag på domkyrkan var det idag också :P 
lite intressant fick se massor som var lite intressant och sådär och sen så fick jag se att det var jävligt mycket att städa mycket mer än "bara" inne i kyrkan dom hade ju massa lokaler på andra sidan gatan också ^^
Men det kommer nog bli roliga femveckor, hoppas jag men jag får låta tankarna styras mot vad jag får i lön för det där ;)
Det är ganska låååångt ifrån ett vanligt kommunjobb kan jag ju säga (:

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0