På måndag e det festival! <3

Jag längtar så jag dör! för på måndag åker vi och det betyder semester för mig! ;)
skrev ut spelschemat imorse och det kändes bra ska sätta mig och kolla på det lite senare!
Men jag har iaf börjat förbereda för packningen... var på HM och handlade igår! :)
*lösögonfransar
*tamponger
*sminkborttagningssavetter
*små förpakningar med sminkborttagning till ögon make-up
*en eyeliner (svart ofc!)
*nail hardener
*nagelfilar

Funderade på om jag behövde en ny hårspray men den jag har är nyss köpt så det borde inte behövas xD
Hämtade legetimationen igår iaf och så satte mamma in pengar för resan jag inte följer med på idag så nu har jag pengar till mat ! yey! :D

Nu håller jag på med det sista innan jag kan skicka saker inför bandsläppet till jonas lägger ihop allt och tjatar på band om info som jag inte har fått ^^

städa försöker jag också att göra samtidigt! Allt på engång heter det!
och jag är ju inte mer än tjej eller hur? ^^
haha

Men nu ska jag fortsätta med allt!
Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men jag är stressad och har mycket för mig!
Idag bokade jag sista bandet till Campingscenen! :)
Tänkte att jag kunde ha ett bandsläpp här på min blogg sen när jag skickat allt till Jonas ;)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0