Sommarlov! :D

yey! :)

Lov! Det är lov ÄNTLIGEN!
Så jävla skoltrött som jag har vart (A)
haha

Men nu är det iaf lov och trevligt ska det bli med massa folk ikväll :D
Får se när sofia ringer jag har lite ärenden på stan så jag funderar på att ta halv sjubussen in i vilket fall vilket betyder att trotts mina tvåtimmars sovande ute på gräsmattan så måste jag nog börja göra mig i ordning nu ^^
det känns lite smart !
så smink! :D
Mina älskade lösögonfransar åker på idag igen :D dom skulle egentligen vart på redan imorse men jaah jag försov mig lite så det hanns tyvärr inte med illa (A) ^^
men nu iaf har ca 40 minuter på mig yey !
haha

Ha en riktigt nice kväll nu allihopa! :D

Pusspuss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0