En dag.

Japp det var det ju idag med :D ^
haha :P 
en dag som alla andra eller inte!
En dag som fick mig att inse massa saker... japp .. endag som fick mig att vilja prata med en vissperson .. japp .... en dag som fick mig att göra massa saker som jag skulle.. japp ... en bra dag .. japp faktiskt en superbra dag! :)
Idag hade inte många inslag av dåliga händelser .. bara ett bevis på att folk endast ser en när man vill att dom ska va tysta och igrorera en och inte när man vill att dom ska se en och fråga hur dagen börjat?
Menmen ... massa föreläsningar vart det idag iaf! :)
Glada lilla jag med en ganska dålig, men ändå helt okej start på dagen,  kom iaf till skolan laggon till föreläsningen om förintelsen var, väldigt intressant! Var en man i sina bästa år där som hade överlevt natzitysklands fångläger.
Väldigt intressant .. var en alvarlig föreläsning om alvarliga ämnen som tog en starkt .. men han blandade det med humor på ett sådant sätt att tårarna aldrig hann sätta in .. det var bra!
Efter det så va det lunch, lite kul att folk bara ser när man gör något dom tycker är "fel" men inte när man gör som dom tjatar om att man ska! Så jävla trött jag blir på endel! vad fan läggner.. ska ni inte stötta mig så säg fan inget alls nästa gång! Tack!
Efetr lunchen så lyssnade vi på en tjej som är mamma till en missbrukare, där kunde jag nästan inte hålla tårarna borta ... gu va mycket endel familjer får gå igenom .. och det är så många fler än vad man tror! Stoppa drogerna va fan! Det ställer till så jävla mycket, jag vet att jag aldrig frivilligt kommer att stoppa i mig sån skit iaf!
Att utsätta sin familj för allt sånt! Aldrig det tror jag inte att någon vill egentligen... tänk efter innan du gör något så dumt som att prova sånt!
Många kanske tänker att harsch nje det är väll inte så farligt .. eller en gång är ingen gång .. men efter engång så kan du vara fast! Engång är tvågånger för mycket!

Efter den föreläsningen så var det en kvar!
Det var en stand up komiker som var rullstols bunden :)  hur bra som hellst var han!
Och jag skrattade mycket under den timmen... en klar kontrast från timmen innan!
Han drev med samhället och folkssynsätt... så klockrent! :D

På eftermiddagen så pluggade jag matte med Jimmy! Tack för all hjälp nu kanske jag klarar ett G iaf! (:
Du är något av det bästa som finns (A)

Har även skickat kontrakten till Svenskpop idag! (Känner mig lite duktig!)

Men nu blir det sova (A)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Finns folk man blir trött på varje dag ja!

Duktig du är som fått iväg kontrakten :D

2008-05-29 @ 16:54:06
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0