Jag tänkte lite till och vet du vad jag kom på .. ?

Att någon som lyckas få mig att känna så som du ... den kan ju inte existera .. nej för seriöst jg känner inte dig .. det kan jag inte påstå .. har märkt ensak med dig som jag inte ens tror att du ser själv .. och om du gör det så är det tack och hej... för det sårara mig den stackars tjejen ... hon blir utsatt för det som du stöttade mig igenom för några årsen .. du vet vad jobbigt det var för mig! ÄR du helt bolåst som gör så mot någon! DU SA ATT EN MÄNISKA ALDRIG SKA BEHÖVA KÄNNA SÅ!!
Så att du nu får den här tjejen att känna precis så som jag gjorde då ... det kan jag inte förstå .. det kan inte vara du?  minns du inte?  Eller vet du bara inte vad du gör?
Hon behöver höra hur det är, på riktingt inget mer pusspuss jag gillar dig och tack för att du finns här för mig .. inte om du inte vill mer än det som har varit nu .. märker du inte? jag ser det sjukt tydligt iaf!
En stur Suck fattar inte att du kan göra så mot någon.... det sårar mig .. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0