Jag vill inte ha sängen på ben :O

Det kommer bli helt fel kännsla i mitt rum då? damn :(
men om jag städar så behövs nog inte det ;)
Jag bestämmer det vill inte ha det så även om det skulle ge mer uttrymme för förvaring och mitt rum är litet och blablabla ...
Men iaf liksom ^^ nej madrassen ska stå på golvet! ;D ^^
thats it!

Kyss mig nu och låt mig drömma igen!

blir kanske promenad med emma sen :D wiiie mys på det!

Förrästen vet ni vad jag har varit duktig och gjort som jag sagt att jag ska göra sen jul? :) Den som gissar rätt får en glass nångång under sommaren :D

Ska ringa Svenskpop idag igen :O svara då ffs! jag ska ju boka er ! :P ^^

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0