Min dag.

Dagen idag har varit ganska full bokad, och nu trilskar jag lite med jimmy .. jag har tråkigt och vill umgås lite xP
Hehe men idag så har jag iaf vart på Dop Det var lilla kusin Felix som döptes det var jättefint! och nu längtar jag ännu mer efter min kamera som jag ska köpa efter sommaren :D
Nikon D80 blir det! (: Nikon e massa bäst, jag älskar dom ! <3
Jaja efter det så åkte jag hem och bytte om fyra gånger, för den som ville veta ;)
Sen så bar det av till stan igen, skulle in och hjälpa Jonas och trycka tröjor.
Efter det så var det Zakrisdal och pojkarna i The Combination som blev nästa sak på listan!

Men nu lyckades jag! Åker till Jimmy nu ;) Nås på mobilen! 

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0