Saker jag MÅSTE göra...

* Fixa sovplats till dalmasarna. (ett billgt motell, hotell el. vandrar hem ganska centralt i k-d som inte är föör skabbigt.)
* Skriva klart några arbeten i svenska.
* Stressa ner lite.
* Beställatid för massagen.
* Lära mig vad som är bäst för mig. (och sen faktiskt göra så.)
* Säga ifrån. Nej är alltid ett nej (?)
* Sluta se meningen med livet och svaren på alla frågor i olika låttexter ^_^ (Kommer nog inte att hända xD)
* Sova mer (och varför ens få för sig nåt så dumt när skulle jag ha tid med det?)
* Lägga mer tid på bandet! (Ska försöka ta mig till replokalen någon dag när dom repar snart :P)
* Fixa allt innför spelningen den 31 maj.
* Lyssna igenom banden till Campingscenen. (måste göras innan söndag.)
* Sluta få för mig saker som aldrig kommer att hända. (blir ju så jäkla besviken hela tiden :S)
* Gå på mötet på söndag. (Bestämma med de andra i Orkan filka femband vi ska boka för våran del till årets Campingscen.)
* Skriva klart lite andra arbeten.
* Gå ut och gå mer jag mådde bra av det! (:
* Göra mer av sånt jag mår bra av! :P
* Gå upp fem kilo, det skulle jag må bra av! (Två dagars hög feber och bristande matlust var inget bra alls för mig :/)
* Säga mer av vad jag tycker! (Som jag kan göra till dig! <3)
* Sluta sakna folk jag aldrig har träffat som ursäkt för att jag egentligen saknar dig! <3
* mm. (om någon kommer på nåt mer jag måste göra så kan ni ju tala om det för mig så kanske jag får det gjort ^^)

Jag är stressad pga av allt det som står eller bristen på allt som står ovanför och jag har ingen annan än mig själv att skylla det på ^^


Men nu blir det sova iaf.

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du hade en del att göra du! Förstår om du är stressad :P

2008-05-03 @ 10:26:56
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0