Ser du mig?

Jag vill ha någon här som ser mig, någon att prata med som förstår?
skulle jag gå upp ivikt nu så ...blir jag chockad... att du ens skulle kunna säga det?  du såg mig förut du visste ghur jag hade det . och vet du bigsuprise det har inte ändrats! bara det att du är en annan ... och ändå älskar jag dig ?  eller gör jag det?  kanske saknar jag dig bara ... jag vet faktiskt inte längre ... ibland är jag så säker och ibland så förstår jag inget alls.... fast jag vet att endel av mig kommer alltid att älska dig! <3
Fast det finns något som du inte vet... som jag vet att ingen vet .... bara jag det gör mig lite varm ibland :)  jag vågar inte berätta om det. Det är sant jag vågar inte prata om det .. visst låter det otroligt jag som pratar öppet om allt?
nej det här känns nytt för mig, fast sen så vet jag att du kommer va den första som jag berättar det för när jag är redo för det... kanske blir du den enda som får veta det.... Det är lite kul att ingen vet så mycket om mig som du och ändå förstår du inte allt ? eller kanske gör du det fast du tänker annorlunda än jag...?

Jag har en hemlighet, den första på flera år :)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0