stress är ingen bra sak! :O

Jaah jag får väll egentligen skylla mig själv, måste ju säga nej ibland får lära mig det :S
har haft värdens feber i två dagar idag mår jag dock mycket bättre! :)
Men min feber resulterade i att jag inte kunde gå ut igår som jag sett framemot i över en månad! :O 
jaja nu tar jag iaf kroppens signaler på allvar har ju haft feber i över en månad också ...fast inte så extremt som jag hade nu i två dagar :O 
Har sovit bort två dygn! :S
Blir att beställatid för den där massagen på måndag och nu menar jag det jag måste ta mig tid för det och sen så måste jag lugna ner mig och inte skuta upp allt och sen göra allt på engång det funkar ju inte ^^

Nu sitter jag iaf och vänar på Jimmy!
Blir att se på film med honom sen :)  Mys :D ^^

Hoppas att ni haft en friskare och roligare valborg än mig! :)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0