Till Astrid! Kommentaren som din blogg inte vill publicera (A)

Bästaste Astrid!
(Det här är en början på en lååååång och brevliknande kommentar(A)hoppas det gillas <3)

Min sommar kommer nog att innehålla det mesta iår, den börjar ju med två festivaler! Lite Martin och massa människor, det gillas starkt! Blir då massa tältning för min del, både i dalarna och i arvika, mys och festivalande!

Sen så har jag ju dock ett femveckor långt sommarjobb i domkyrkan :/ det gillas lite mindre men pengar är pengar right?
Och sen hoppas jag på massa flirtande jag med! :D Sånt är ju extremt mysigt! (A)
Din flirt tror jag starkt på (A) and i know you can do it! :D

Pluggpluggplugg mja så var det ju .. men inte många skoldagar kvar nu! :D wiiiiie !
hur många kan det var 16 eller 15 tror jag bestämt! :) me like! <3
Grilla måste vi ju träffas och göra isommar förrästen! :D
Jag kan ta moppen till kristinehamn, haha eller kanske inte (A) men nästan ;)

Du får ha en mysig fortsättning på din söndag och om du vill kan du lämna mig som referense på din sommarjobbsansökan ^_^

Sov så gott!
Pusspuss på dig sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: astrid :D

haha, sweet :D
vad rolig du är ;D

2008-05-18 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0