Varför vill jag inget hellre..

..än det som känns fel?  Det är ju ganska korkat .. jag tänker ju inte göra så för att det känns fel .. men jag vill göra så så gärna att jag håller på att bli tokig! :S Jag förvirrar mig själv .. och jag kommer garanterat att förvirra dig ... inte bra inte bra ...
Men nu blir det fortsätta pcka saker som ska med till Linda!
Och sen ska jag krypa ner i sängen :D

För se vad som händer på Söndag.. men imorron så e det spelning iaf! :D
Och imorron så kommer du .. sjukt nervös är jag! för allt... och vet du jag gör som jag vill .. and my plan is to do so... (A)

Jag vill leva för ett årsen just nu ... kommer väll alltid längta tillbaka dit!
Du kommer alltid att va mitt allt! <3 Äkta kärlek för mig har ett namn... (A)

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0