Vet ni!? Här kommer en hög med onödig info om mig! :D

Jag kan ju börja med att detta helt otroligt nog har varit den bästa dagen på två månader! Jag har inte fällt en tår på hela dagen, jag har kunnat skratta på riktigt (utan dig) och det bästa av allt jag har inte mått illa idag och jag har ätit massor! :D
Jag mår bra idag! :D

Men onödig info!

*När jag var liten så ville jag byta namn, ett tag så ville jag heta Lisa, men under den längsta bytanamn perioden så va Mia somjag skulle heta, det hade jag bestämt det gick ju över då men det namnet stannade kvar och under högstadiet så skrev jag mnga själv biografiska berättelser under namnet Mia. (Men det är det nog inte många som vet!)

*Jag älskar at ta det lugnt, men jag tror bestämmt att jag har glömt hur man gör. Jag behöver alltid göra något eller så måste någon annan göra något för att jag ska kunna sluta tänka en stund. Och ibland så tror jag att den bästa medicinen är lite för långt borta ...  men snart kanske?  om jag vågar (A)

*Kärlek är det jag saknar allra mest just nu, så en flirt skulle inte sitta helt fel?

*Jag börjar få upp intresset för en viss person i min närhet, men jag vet ärligt talat inte om denna någon någonsin kommer få veta det ?  Jag har gått och blitt lite feg tror jag (A) Men vi får se nyfikenheten kanske tar över mig tillslut :)

*När jag var liten så hade jag den mest livliga fatasin av dom alla, jag hade komisar av alla "sorter", bla. "Viten" som var en av mina bästa vänner :) han satte upp så vita tygremsor överallt :) (mina dagisfröknar började klia sig i huvudet när det faktiskt började hända överallt, på ställen där jag omöjligt kunde sätta dom, och ärligt jag vet inte hur dom hamnade där eller vart dom kom ifrån) Mina söta kompisar (dom riktiga) låtsades att hans fanns och trodde att allt var en lek, men jag trodde verkligen att han fanns.
 Det fanns en till utav dom i fatasi världen som jag minns ganska tydligt, det var en kötätande växt som bodde under vårat köksbode han kunde både prata och vinka (samt äta upp det jag inte tyckte om) minns tyvärr inte vad dennes namn var men pappa gör nog det :P

Det får bli dagens dos av onödig info om mig xD

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0