Gammal Vs. Ny - vänskap.

Jag träffade en människa som betyder så otroligt mycket för mig på bussen idag(torsdag), det roliga är nog att hon har ingen aning om vad hon har betytt för mig!
Tänkte på det när jag gick av bussen, va tvungen dela med mig av just dom tankarna, så nu tänker jag göra det.

Tankar rakt riktade till min vän and here it goes. ( Ja jag kommer alltid se dig som min vän! (= tror det blandas med andra tankar också men iaf xD)

Det finns ingen som jag uppskattat så mycket som dig, den tiden då vi var.
Du och jag vi va bästisar, sådär som man bara kan va riktigt när man är liten. Jag tycker att det är så roligt att varje gång vi ses en kort stund på bussen så pratar vi som om ingenting var annorlunda. Som om allting var som då!? Nej inte riktigt men tror du vet vad jag menar.
Vet du när vi va små, när vi lärde känna varann... allt som varit jobbigt för mig hade redan börjat då. Du visste ingenting om det, men du fanns där och tog hand om mig ändå. Genom att inte veta, av just den andledningen förgyllde du alla mina dagar! Genom att bara va du, bara va min bästa vän! :) Genom allt, visst "everyone has a bad day sometimes".
Det betydde mycket att ha någon som bara va där utan att veta, iofs så visste ingen då.
Men du har aldrig riktigt vetat utan bara tagit mig för den jag är iaf. (Precis så som dom gjorde i stockholm, nej jag tänker inte börja va tyst igen bara för att jag gillade hur jag blev sedd. Nej jag måste förrändra någonting, jag vill att andra slipper leva som jag gjorde. Det är något jag tänker kämpa för.)
Men det jag egentligen skulle vilja säga är att, du är en av de få personer ifrån mitt "tidigare liv" som jag skulle vilja ha en bättre kontakt med idag. Det är nog bara dig förrästen från den tiden som jag skulle vilja kunna prata mer med veta mer om, jag vill veta vem du är nu! Jag vill kunna finnas här för dig om du skulle behöva det.
Kommer vi någonsin hitta tillbaka tillvarann vännen?! eller är det bara drömmar jag har?
För mig är du en helt otrolig människa som alltid på något konstigt sätt med eller utan den starka kontakten vi hade när vi var små, funnits där när det behövts.
Jag vill kunna finnas där igen för dig också.

Det här blev ju nästan som ett brev. ^^  Men om du läser det här så vet du vem du är!
Hoppas vi hörs snart och att fikan blir av nu. :)
Kram på dig!




Men min nya vänskap då? Jo klart jag har vänner nu klart jag älskar mina vänner. Min bästa vän idag är konstigt nog den människan som alltid sårar mest och hårdast men så är det väll alltid?  Den som står närmast och som man älskar mest, det är också den som sårar mest mycket mer än andra.
Det finns inget hårdare än kärleken! Men det finns inget vackrare än kärleken! <3
Jag ska sluta tjafsa nu och låta dig vara, jag ska börja på mig nu.  Jag ska bli jag igen, tror att jag tappat bort mig själv lite på vägen. Tack för att du väkte mig! Jag behövde det vännen! (:
Du betyder allt för mig och nu jävlar ska det här fungera normalt ett tag.
Du är det bästa som hänt mig med allt vad det innebär!
Utan dig så hade jag bott i skiten än jag hade aldrig lyckats med sånt jag gör nu.
Pussar och kramar i massor till dig bästaste! <3



och pussar och kramar till mina läsare!
(Förlåt för att jag var så seg på att lägga in detta xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0