Avigifter och kurslitteratur....

Insåg just att helt gratis är det inte att plugga ... eller mja det visste jag väll redan, men jag kom på att jag hade glömt det för en liten stund :O 
Och nu vet jag inte exakt hur jag ska göra för att få det och gå ihop.
Men det får helt enket lösa sig distans kursen ska jag läsa vet ni vad bra den är för mig? .O 
Trotts att dom hade en kursavgift som inte var helt gratis... det är ju en internationell kurs och den kommer vara helt på engelska. Ska bli riktigt kul iaf men en liten klump i magen fick jag när jag så kostnaden ... :/
Tur att den kursen bara har en bok, som jag iofs måste få tag på innan vecka 35.

Det mesta av pengarna jag har på kontot nu ska ju betala räkningar och jag förtjänar faktist en utgång nu!
Allt annat får lösa sig sen oc jag får skylla mig själv som inte kolla upp allt sånt här tidigare.


Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0