Du ska inte göra som andra säger till dig, men jag tycker...

En typisk manipulativ mening som aldrig funkar på mig, iaf inte längre dock så fastnade det i min tanke för ett par dagar sen så många som använder det här utan att veta hur mycket mer dom egentligen påverkar någon genom att öppna sådär.
Du ska inte göra som andra säger åt dig.  Nej för det ska jag inte, och jag tänker bara lyssna halvt på din åsikt som följer efter. Jag gör som jag vill och du kommer här och ifrågasätter mig, varför?  jo för att jag vet att jag kommer lyckas med det jag ger mig fan på och det här gången är det någonting jag inte ännu utalat högt.
Jag stannar i den här stan tills mitt mål flyttar på sig jag tänker inte släppa och börja om igen, jag vet vad jag vill och nu ska du acceptera det och låta mig lyckas.

Just nu sitter jag i köket men en världsatlas, massa telefon nummer, papper och penna.
Universitetet får vänta tills imorgon, idag fick jag andra planer och dom ska jag fullfölja.

Vad jag ska med kartan till det kan få fundera bäst ni vill på....jag har en plan och allt som stör mig får faktiskt vänta jag jobbar så att det ryker ur öronen, i september så kommer planen ta ytterliggare ett steg frammåt.

En weekend i Paris kommer även att ske så småning och den kommer vara väldigt avgörande för mina planer.
Så nu kan ni få fundera på vad fasen jag har i kikarn ^^  haha

Du skall icke va naiv men du skall tro på det du gör!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0