En underbar kväll igår!! :D

Igår var en riktigt underbar kväll!
Hoppas att födelsedagsbarnet hade lika roligt!

vet att det blev ett par fylle sms och något samtal.... sånt där halv onödigt men inget dumt :)
min mage har försatt mig i kramper oooh ursch vad ont den gör... när jag jag lära mig att jag inte tål sprit....öl vin och vissa drinkar går bra.... men om jag skulle skippa cider och sen sprit så skulle magen inte göra så förbannat ont :O
träffade ett gäng norskar, och fick numret till en norsk brud och en annan norsk brud tog mitt nummer och jag lovade och höra av mig till jentera när jag åkte te oslo, så får hälsa på anton snart! haha :P

Sen satt jag och pratade med Jonas endel och blev riktigt pepp på att dra igång allt ordentligt... göra ett nytt försök lixom :)  Dock så drar han till Usa ett par månader nu :O

En annan underbar människa som var med ut igår var Jessica har ju träffat henne förut, på midsommar var hon här bla. och sen på peace and love. Hon är verkligen en genom snäll människa det känns när man stter och pratar med henne! :)
Fick ju för mig att hon såg ut som Kajsa först... härlig start ^^ haha men igår konstaterade jag för mig själv att även om det finns likheter så är dom nog inte så stora egentligen och dom har verkligen olika personligheter! :)


Sen vill jag bara säga....att jag öppnade nog käften ett par gånger förmycket igår,dock sa jag inget som jag ångrar, för jag är helt ärligt trött på vissa personer som anser att dom har med allt att göra i andra människors liv.
Så lämna det, inte din grej att bestämma eller lägga dig i.
I belive in karma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0