gomorron?

Ska snart iväg till mamma för att fira henne.... vet inte ens hur gammal hon blir^^
Har inte med mig någon present.
Och ska försöka ta mig därifrån hyffsat snabbt lir ut till replokalen, studion och inspelningen idag igen!
Kändes väldigt kul att vara där påplats och man lär sig massor, det viktigaste jag lärde mig igår är att det är dags att va mer bestämd och rakt på. måste tatag i vissa saker med iaf en av personerna i bandet och det är dags att jag tar ett steg tillbaka som vän och ett fram som manager nu.
Nu menar inte jag sluta umgås med killarna utanför replokalen, nej jag menar att det är dags att sätta upp en vägg som säger här är vi bara vänner och här jobbar vi tillsammans. Se gränsen och börja jobba mer proffsigt! ;)

Enda relationen där siom jag känner fungerar så just nu det är min och Jimmys relation!
Grattis! Haha det var inte det jag själv förväntade mig, men så är det den relation som känns som om den borde va svårare att dela upp var lättast.

Men nu måste jag sminka mig och börja dagen med en promenad till mamma!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0