grattis....

nu ringde jag och väckte jimmy också känner mig numera som en ännu sämre människa, han ska ta mig fan upp och jobba imorgon!!
måste skärpa mig ska ju ut imorgon och ha kul!
Men mår jag såhär får det bli en hemmakväll, går jag ut och dricker i mitt nuvarande tillstånd så kommer det ju sluta med att jag tar livet av mg vilket ingen direkt skulle måbättre av förutom min syster då, om hon verkligen menade det hon sa förra veckan....

ska försöka följa Jimmy's råd iaf och sova.... skulle behöva någon som höll om mig, men det kan jag inte få det går inte och jag måste lära mig att reda ut sånt här med mig själv kan inte fly in i någons armar bara för att jag mår "lite" dåligt.

(varför lägga till ett ord som lite... jo för då låter det inte så illa som det är.)

det var riktigt längesen jag mådde såhär nu.
riktigt riktigt längesen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0