Kram generationen!

Jag kom fram till något förut när jag stod i duschen, vi tillhör en ny generation..KRAM generationen.
Förr så var det inte lika okej att bara gåfram och krama någon på stan i gamla filmer hur många hälsar genom att kramas?
Nu kramas vi helatiden, när vi möts, när vi säger hejdå och litegrann därimellan.
Jag ser det här som väldigt positivt och något som skulle vara ännu mer positivt är om den kända eropeiska "puss-hälsningen" kommer även hit!
Att hälsa på ett mysigt välkommnande sätt gör folk glada och ökar välmåendet!

En annan sak jag kom att tänka på förut i duschan var att fyfan vad skönt det är att gå upp tidigt och riktigt komma igång på morgonen! Ska börja ta det för vana up ur sängen senast 8! =)

Bara för att min morgon är så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0