ny morgon och ett mycket bättre humör!

Lyckdes somna igår efter mycket om och men, är lite små trött men det får bli kaffe.
Vaknade klockan 7 av mig själv!
Det ni ;)
Så jag gick faktiskt upp och nu ska jag vända rätt dygnet ska faktiskt börja plugga igen på måndag!
Och jag hoppas verkligen att min prövning i svenska b inte krockar med någon kurs till veckan.
Ska gå och kolla posten snart, gissar på att brevlådan även idg har ett par brev till mig :P

Och på tisdag borde jag få mina böcker!! :)
Det vore väldigt bra iaf för takten på priciples of marketing är ett kapitel i veckan och redan nästa fredag har jag första delprovet! PÅ ENGELSKA!!
Oh my... får se hur detta kommer gå ^^
Och för er som inte beställt böcker än adlibris är verkligen jättebra man sparar hundralappar!
Som sagt jag betalade vad jag trodde att jag skulle få ge för en bok för fem av mina böcker!
Den ena etik boken kostade 39 kroner bara det är jag fortfarande helt chockad över ^^

Ikväll blir det iaf utgång, en krogrunda med Jimmy och Jesper!
Eftersom jag känner mig fin i huvet igen så blir det nog ordentligt party ikväll!
påtala om det ska jag nog försöka få fatt på en vinflaska har ju vart sugen på rött vin i en månad nu haha bra att man gör något åt det liksom! ^^

Puss på er och en stor PUSS på att mitt humör och mående vände över natten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0