Nyss hämtat ut mina böcker!

oooh jag blev just lite halvkär och skräckslagen på samma gång! Min syster jämförde anledningen till detta med en telefonkatalog! Jag gillar boken men känner mig rädd för hur jag ska klara av att förstå alla engelska termer och sen lite mer rädd för hur jag ska klara av att memorera termerna på svenska när jag lär in allt på engelska ! :I Men det ska nog gå bra! :D <3

Ideeagenten är min nya favorit bok och jag kan knappt vänta tills kursen börjar nästa vecka! =)

Men nu är det 30 sidor text (på engelska) som ska memoreras tills på fredag!!

Och jag är jättepeppad!! hah vad är detta jag ser framemot att plugga! :D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0