Paket från hm!

Fick kläderna jag beställt idag... dock var allt utom skorna förstort så ska skicka tillbaka det imorgon! =)
Tänkte bjuda på en bild på dom nya helt underbara skorna jag köpt senare.

Kom dock och tänka på en sak när jag satte på mig dom, det är en rätt regälklack och jag är lång redan, det här är inget som stört mig förut men jag känner att jag är påväg att bryta ner mig själv igen, fan jag är snygg!! Och det är sexigt att vara lång... så det så!
Skorna är grymt snygga och jag älskar dom!
Så jag vill bara säga det här till mig själv -Jag är lång, slank och jag kan bära det, jag är snygg låt mig va det!
Det är inte längre varje dag jag vaknar och tittar mig i spegeln med känslan fyfan vad jag är snygg och jag behöver få känna så!
Det har varit något jag alltid kunnat falla tillbaka på att jag känner mig snygg nyvaken osminkad med ruffsigt hår och utan massa snygga kläder! Det är dags att ta tillbaka det! ;)

Alla människor förtjänar att kunna känna sig snygga när dom vaknar på morgonen!
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0