Vem är jag!? ^^

Ni som har facebook känner säkert igen det här?  Friendsfact heter det och man ska svara på frågor om vad man tror om sina vänner och det här är vad minna vänner tror om mig nu tänkte jag kommentera det här med vad som stämmer och inte tänkte att det kanske kunde va lite roligt ^¨

Haha om inte annat så var det roligt för mig själv att gåigenom allt nyss så valde ut lite random frågor med svar. :P



Börjar med nummer två! för vem sjunger inte lite på fyllan!?  ^¨  haha stämmer såklart!
Sen gillar jag att minna vänner förstår att jag inte är religös och att jag aldrig kommer behöva ta en spring nota! That's not me! ^^
Sen är det nog någon jag kysst som svarat på nästa fråga för ja jag anser att det är något jag kan! ;)
Haha det är klart jag ljugit för att slippa en dejt!! Vem har inte det ? (A) Lite elakt men sant... och det är för mitt eget bästa isf.
tror du inte att jag varit intresserad, du kan ha fel men du har troligtvis rätt ^^  vet inte vem det är dock så svårt att säga om det stämmer .... vilka dåliga frågor jag lyckades få med här ^^ haha (A)
Vi hoppar till nästa ist... kanske är bättre där ^:P




Nu gör vi såhär ist jag slänger in en kommentar på dom jag anser är komiska ^^
Gosedjur i sängen ?  hallå .... folk säger att jag är mogen för min ålder inte tvärt om x)
Nakenbad är underbart so yes i have! ^^
Det där med kyssarna ... du har inte provat va? ^^  haha
Inga engångsligg här inte :P
Och du där som tror att jag varit intresserad av dig, endera har du förhög självkännsla eller så är det sant ^^ 


Haha det här var ju inte så roligt som jag tänkte det i mitt huvud ^^  illa....
Aja ikväll blir det utgång!! =)  Kommer nog bli riktigt roligt.
Jag skriver mer om det sen men nu blir det matlagning och mer plugg!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0