Ny header!

Jag har pillat lite med bloggen, det ser inte ut som jag vill och jag lyckas inte helt men jag lär mig ^^
Och jag är pågång iaf det är väldigt små förändringar jag gjort förutom bytet av header då .. men som sagt är inte klar är bara för trött för att göra mer idag.

Jag har iaf börjat nu så sakta men säkert kommer den nya designen dyka upp bit för bit jag bestämde mig nämligen för att jag iaf vill försöka göra det själv, innan jag ber om hjälp vilket jag för eller senare nog kommer göra iaf ^^
Men vi får väll se!
Kommer nog göra om headern lite men något i den stilen kommer det hålla sig med :P 

Puss på er och gonatt! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fint! Ja, det är ett riktigt pillerjobb..

2009-02-20 @ 11:50:52
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0