Balen och Studenten! :)

Här kommer en bildbomb ^^




Hemma hos mig innan balen!





Framför bilen vi åkte dit i!








Min underbara snygga dejt för kvällen!





Ballonger!!




Jag var sötast när jag var liten! ^^ 
(tackar gudarna för att mamma inte längre har makt över mitt hår! Pottfrilla oh yes!)




Glad och har precis sprungit ut!




Min outfit för dagen!





Söta Emma och Jag på champangefrukosten hos Lisa!




På bussen till skolan, hela klassen! <3



(Hoppar lite)
Klassen på flaket!!



Jag och min underbara blåsfisk!
Linda jag saknar dig!! (kom hem från Hultan och umgås med mig nu massor (A))<3<3



Bilderna från kvällen på nöjes ser alla ut ungefär så här och jag mindes knappt hälften av alla jag träffade under kvällen!
Jag hade iaf en underbar student en underbar bal och en helt awsome kväll på nöjes, men begär inte förmycket av kameramannen efter 2 minttu och 3 och en halv appeltini! haha ^^ 

Massa pussar från mig iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0