En överpositiv människa sökes!

Jag kräver en person som fixar att vara lika naivt positiv som jag känner för att vara just nu!
Jag tror att allting kommer lösa sig jag tror att jag kommer bli en framgångsrik människa jag tror att jag innom ett år kommer ha en egenlägenhet, med ett stort fönster som man kan sitta och filosofera i, jag tror att jag även kommer ha en liten söt vovve och massor med rött vin! en laptopp och party så ofta jag orkar!
Jag tror att jag mitt i detta kommer att finna en person som gör mig raktigenom lycklig och tillfreds med livet (känner redan en sån person kanske kan det vara samma, återstår att se, just nu gör människan mig mest förvirrad. men det finns ingen jag älskar så ovillkorligt som denna person!)

Jag har drömmar större än ni kan ana och jag tänker göra dom verkliga, dock så behöver jag hjälp av en lika naivt positiv person med stora drömmar! Någon som känner nån som passar in på den beskrivningen!?

Betrakta detta som en efterlysning! ;)

Puss på er! <3

Ps. Jag är snygg och liknar tydligen även Lady Gaga(?) so let's get famous!! (förstår dock inte den likheten alls, får ta en ny bild på mig imorgon och lägga upp och gämföra) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0