Hemma!

Nu är jag hemma från vårat äventyr iaf!

Det var väldigt trevligt hos Linda, det får göras om tycker jag!

Imorgon blir det en ganska tidig morgon .. eller nja inte egentligen ska möta upp sötisen Emma i stan (vet inte exakt tid än), vilket ska bli jättekul!! Saknar henne just nu, ändå var det inte så toklängesen vi sågs!

Aja, har iaf klickat hem massa kläder och skor från HM nu och sökandet efter en vinterjacka får fortsätta ^^
Hittar inget som duger åt mig i min priskategori... vill ha en fårullskappa som är lite figursydd vilket ingen bilig variant verkar vara dom är bara raka... *suck*

Men jag kanske hittar något snart har ett par månader på mig!

Ha en bra kväll!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0