Jag är nog lite halvt ond...

jag önskar att alla som jag vill ha kvar här hittar någonting så att dom blir fast i värmland!
Sen har jag kommit på att jag vill plugga och just nu hatar jag mig själv för att jag failade i svenska b, jag kommer behöva en sysselsättning i höst!
Dessutom vill jag träffa massa nya människor!

Jag har tråkigt, det är inte kul att va ledig när ingen annan är det.
Ge mig ett jobb, något att plugga, en stor fin lägenhet, massor med pengar, en söt lurvig hund och massa folk att umgås med på dagarna! Jag lovar att jag skulle vara dig evigt tacksam och jag skulle dessutom vara en av de lyckligaste personerna på jorden, för i det läget skulle jag sätta första foten i en bra spiral! ;)


Idag har iaf vart en väldigt bra dag, jag började med ett utav delmålen att meditera, ja det här är något jkag är seriös med jag ska förändra mitt liv ^^  haha

Sen nu på kvällen var Jimmy här vi såg på "Vi hade i alla fall tur med vädret! Igen!." Den var rolig och det var kul att träffa honom! (jag har en förmåga att sakna folk väldigt fort och mycket när jag har lite att göra!) ^^
Vi hade väldigt trevligt iaf! :)



Visste ni att jag engång i tiden hade brunt hår och var mammas flicka?
Det kommer aldrig hända igen! När jag blev blond så blev jag fri och det skulle jag aldrig ge upp! :)

Puss på er och ha en bra kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag vill också ha allt det där du vill ha! Jag tyckte du passade fint i brunt hår, men också i blont nu. =) Brunt är min naturliga hårfärg, men den har intetittat fram sen jag var 13 år.

2009-07-11 @ 11:25:05
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0