Utgång?

Jag vill ut! Dansa, dricka och umgås!

Jag vill äta gott på Koriander snart igen, har blivit helkär i deras mat deras design och allt!! Vilket underbart ställe!!
Längtar tills jag blir lite äldre så att man kan gå dit på deras nattklubb också!
Ankan är också ett ställe jag gillar, nöjes känns på tok förstort och man tappar bara bort folk.
För min del blir det bara nöjes när det är spelningar trotts att ljudet inte är det bästa och man bör ha hänglås på byxorna!

Ibland är jag starkare än jag ser ut, i alla fall när jag måste försvara mina kroppsdelar från sliskiga typer på krogen och det är något jag är jävligt glad för!

Men för att jag ska ha råd att leva som jag önskar krävs det pengar, och för att få pengar krävs ett jobb!

Dagens drömyrke; PR-konsult


Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0