vad har jag gjort nu?

jag börjar tro att jag gjort någonting väldigt fel, men jag kan inte komma på vad och personen svarar inte på mina sms.... sånt här gör mig tokig!
Det här är en peron som jag träffat ett par gånger och som jag tycker om att umgås med han har fått mig att känna mig "mänsklig" igen (eller vad man ska kalla det) efter allt som jag vart med om.
Jag vet att vi inte har mycket gemensamt och nog inte skulle fungera i ett förhållande, men jag ville inte bara ge upp den kontakten vi hade .. och jag hoppas fortfarande att han ska svara.
Vill inte tjata eller verka påstridig mot honom heller ...

Vet inte alls hur jag ska lösa den här sitvationen .. förstår inte varför han helt plötsligt inte längre hör av sig alls...

Kommentarer
Postat av: Madde

typiskt killar, jag sitter i precis samma sits nu =/

2009-07-12 @ 21:18:21
URL: http://miinimuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0