VILL HA!!

Haha precis som rubriken säger så finns det något jag vill ha en Nikon systemkamera, en D80 närmare bestämt. Men då dom är utgående... så säljs dom endast på ett ställe och priset har stigit endel igen.. jag har dessutom inga pengar just nu.

Men jag funderar ändå på om det vore värt att investera i en D90 ist sen när jag får råd?  En kamera snäppet sämre än D80 är inget jag är ute efter och och Canon är inget för mig. Men foto suget stiger och jag vill lära mig massor, men utan pengar är det svårt att göra något åt problemet.

Ett annat VILL HA!! är ett jobb vilket är något passande då pengarna tryter... men ett jobb är inte det lättaste att få.

Puss på er nu ska jag få igång fixandet av min bärbara dator så ska jag ta nya tag med jobb sökandet senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0