hejdå arena det har varit en "trevlig" tid ^^

Haha jaah Arena har fört med sig roliga, trevliga, mindre roliga och rätt så konstiga minnen.
Men vad säger man är det med sorg eller med ett nytt hopp om ett bättre ställe som man har sagt hejdå till klubben där man har fått dansa av sig sen man fyllde 18.
Vi kommer ju alltid att ha score! (som ska skaffa dansgolv? kanske bara ett rykte...)
Om tre månader är det nytt år och då kommer man ju in på nöjes det är inget att tacka nej till!
Här bjuder jag på en bild från min bergodalbane-helg!!

Bartömningen på arena i Karlstad!

 

Puss och en riktigt god natt! Jag kommer sakna någon brevid mig har sovit så otroligt gott i helgen och allt som innefattar dig i helgen har varit underbart! <3 Tack snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0