Jag blir så jävla trött på allt skitsnack!

Här hemma innanför husets väggar jag är sjukt trött på att ständigt få höra vad fel jag gör vilka dåliga beslut jag tar...dra åt helvete jag kommer fixa det här det vet jag. Jag tänkte sätta ett lösenord på det här först ... men nej det här vill jag skriva öppet för allt jävla skitsnack innom familjen är hemskt, ens familj SKA finnas där och stötta en.
Det är viktigt, jag är egentligen inte förvånad över hur det är, det har ju alltid varit såhär. Jag gör fel. Allt är mitt fel.
Jag tar inte skiten längre och det är därför det är dags för mig att ta ett stort steg i livet och leva själv ett tag!

Dom hårdaorden och skitsnacket förstör min framtid så jag tänker lämna det bakom mig nu, föralltid.
Jag är värd det bästa jag är värd stöd och det får jag från min riktiga familj. Mina underbara vänner! <3

Det här ville jag få ut för jag tänker stötta mina barn, jag tänker visa er trångsynta jävlar att man kan stötta varandra i en familj, det går alldeles utmärkt jag har sett andra göra det varje dag.

Pusshej leverpastej stöd i sina val är viktigt även om valen inte gillas av föräldrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0