Mitt liv = Flyttlådorna!

Det som inte är flyttlådor eller saker som ska i flyttlådor är tidningar som ska rivas söder för att läggas som skydd åt ömtåliga saker i flyttlådor, eller så är det kläder för mina kläder ska inte ner i papplådor nej dom ska packas i väskor.
Pennor. Papper. Smink. Kuddar. En gris gjord av sågspån. Massa onödiga prylar som jag samlat på mig genom åren. *suck* vad mycket saker här är!
men jag måste nog ändå erkänna att rummet nästan är två tredjedelar tömt men fortfarande fullt till bredden dock så kan man andas här nu! och det ska nog gå att städa in allt på sin plats nu när det äntligen finns lite "mer" plats.

Jag har vart på Ramp09 idag på universitetet så otroligt inspererande roligt och lärorikt.
Imorgon ska jag ringa till Bolagsbolaget.

Pusshej leverpastej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0