Gladare blogg, gladare inlägg?

Jaah blogger är något ljusare och känns mer possitiv kanske blir det också possitivare inlägg i framtiden :) 
för hela min framtid känns plötsligt mycket ljusare, det beror iofs inte på design bytet utan snarare på den kommande flytten!
Jag längtar jättemycket, känns så roligt allting och imorgon blir det in till försäkringskassan, hamnade aldrig där igår och idag bestämde jag mig för att stanna hemma och rensa lite i rummet. Har så otroligt mycket skräp som jag sammlat på mig.
Man kan ju inte dra med allt skrot när man flyttar heller och nu är det bara 5 och en halv vecka kvar!! :D
Hoppas att alla negativa ord om min flytt snart slutar här hemma orkar inte lyssna på det längre, jag är glad och nöjd med beslutet iaf! =)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0