Lägenhet och planerad flytt!

Nu är det klart! Lägenheten är min och jag vill flytta redan nu men så kommer det inte att bli. 1 november flyttar jag in och allt kommer kännas nytt och härligt!
Min vän Emma flyttar in i sin lägenhet samma dag som mig och ska ha inflyttningsfest den 7 trodde hon så får se när jag kör på inflyttningsfest hos mig :) 
tror att allt kommer bli iktigt bra faktiskt även om suporten hemmifrån är nästintill obefintlig. "Du kommer ångra dig när du blir äldre."
Snälla nån det är mitt beslut jag är medveten om vad det innebär så låt mig göra det här misstaget då om ni anser att det är så hemskt.

Nu blir det in till stan för en körlektion jag inte vill ha och köpa en blondering ... - har du gjort röda slingor?  tog inte jag som en komplimang även om människan sen påstod att det var väldigt snyggt... jag vill inte ha röda slingor i mitt hår jag vill va platina! :Osen vill jag ha ljusbruna slingor men gör man det hemma kan man se gråhårig ut ^^  haha så det får bli på salong så snart ekonomin tillåter :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0